Saturday, May 20, 2006

Sedinta Consiliului Local a primariei sectorului 6 - 2006-05-18

Buna ziua,

In aceasta saptamana s-a desfasurat o noua sedinta a consiliului local a primariei sectorului 6. De data aceasta atmosfera a fost mai dinamica si parca mai multa "forfota" constructiva decat de obicei. Din cate am inteles eu, erau in sala de sedinte 25 de consilieri locali.

Pe ordinea de zi a sedintei au fost aprobarea mai multor PUZ (plan de urbanism zonal), care, bine inteles erau votate be banda rulanta. Trebuie sa recunosc ca aprobarea PUZ -urilor este un aspect tare plictisitor.

Inca o data, nu am asistat la niste dezbateri serioase pe marginea unor probleme serioase ale sectorului 6. Asta nu-i bine! Oare unde se intampla aceste lucruri? In comisii? Bun, iar rezultatele acestor comisii unde se gasesc?
Ma rog, eu intreb, nu are cine sa-mi raspunda ...

Toate cele bune!

Mihai PALADE

PS: Foarte important din punctul meu de vedere: Intr-una din pauzele sedintei am avut ocazia sa o contactez pe doamna/domnisoara Madalina VOICULESCU, consilier local, si sa-i inmanez personal un material despre starea jalnica a locurilor joaca pentru copii din sector.

Sper ca pe viitor in sectorul 6 sa demareze un proiect serios de modernizare al locurilor de joaca pentru copii.

Mihai PALADE

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?